torstai 22. tammikuuta 2015

Tämä ei ole sarjismerkintä

Halusin vain ilmoittaa, että oon hengissä Alaskassa ja kaikki rullaa kerrassaan hienosti. Oon piirtänyt hieman Alaskaan saapumisesta, mutta en ole ehtinyt saada vielä mitään valmiiksi. Sain myös tietää, että kampuksella on kuin onkin vapaassa käytössä olevia skannereita, mutta en ole vielä ehtinyt paikallistaa niitä. Yritän saada sarjiksia ilmoille pikimmiten, mutta mikäli jotakuta kiinnostaa, niin tulen varmasti päivittämään enemmän teksti- ja valokuvapitoista vaihtoblogiani: Ehkä huomenna en eksy.

Taiteellisin asia mitä oon työstänyt viime aikoina, on tämä halko:


 Siitä pitäisi saada Native Alaska Art-kurssilla veistettyä kauha. Oon positiivisesti yllättynyt, jos mulla on kaikki sormet tallessa vielä toukokuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti